header

header

lördag 24 december 2011

God jul!!




Jag började min julaftonsmorgon med hemmagjort bröd och Polarexpressen. Jag fick tyvärr också reda på att mitt frisörbesök dagen innan nyårsafton blivit avbokat. Eftrsom erbjudandet köptes genom Groupon blev det för mycket för dem så de har avbrutit dealen. Så dåligt när jag ändå bokat en tid, någon kommer de väl ändå ha som kund den tiden då kan de lika bra ta mig. Ska ringa dem så fort de öppnar och fråga för att få en frisörtid innan nyår kommer bli både spvåt och dyrt annars.
Här ser ni i alla fall vad jag köpte för presentkortet igår. Tröjan, som är mycket snyggare på än på bild, och shortsen fick jag på presentkortet. Ville ha skjortan också men då fick jag betala själv. Var osäker först men när V sa, tänk dig skjortan med ett par jeansshorts och Converse på sommaren så var jag fast ha ha. Ni får se min julafotnsoutfit lite senare. God jul allesammans!!

1 kommentar: