header

header

onsdag 28 december 2011

Mer shopping åt mig :)



Oron är löst och över, yey! Har haft ännu en bra dag. Började med riktigt god mat och trevligt sällskap på Vapiano. Sedan shoppades det. Hamnade på Urban outfitters i cirka en timme. Gick runt och runt och upptäckte fler och fler snygga saker, kom dock endast hem med tre saker och jag är lite osäker på en av dem faktiskt.Klänningen är jätte fin men den kostade cirka 400 kr också, är den verkligen värd det? Får pröva igen här hemma sen. Köpte även ett långt korshalsband och en blommig body. Bodyn är det inget öppet köp på så den måste jag behålla, jag tror den kan bli jätte fin i sommar med en lite puffigare kjol. Köpte även ett par Adidas träningsbyxor för 199 kr och lyckades lämna tillbaka shortsen och skjortan från Vero moda för att sedan köpa om dem för rea priset. Hittade även de snyggaste byxorna någonsin men det kostade också som de såg ut. Dem fanns inte i min storlek så kom inte hem med dem men visar dem sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar